Virtuaalmaailma huvilised võivad rõõmustada, sest tänu Ready Player Me arendusele saavad huvilised kogeda üht omanäolist uuendust. Metaversum, inglise keeles metaverse, on internetis asuv virtuaalruum, kus inimesed saavad suhelda, mängida ning töötada. Teisisõnu on metaversum 3D-digitaalmaailm, kus inimesed saavad kokku ning kasutavad enda näitamiseks avatare. Nüüd on olemas võimalus lisada oma avataridele isikupäraseid aksessuaare tuntud brändidelt.

Ready Player Me kui üks silmapaistvamaid näiteid

Eesti üks tuntuim metaversumiga tegelev ettevõte on Ready Player Me, mis pakub arvutiprogrammide arendajatele ning kasutajatele platvormi avataride loomiseks. Inimene siseneb Ready Player Me platvormile, teeb pildi enda näost ja saab vastu teda kujutava virtuaalse avatari, mis on loodud fotorealistliku 3D-tehnoloogia abiga, kajastades inimese näojooni ja välimust võimalikult täpselt. Sealjuures saab kasutaja enda avatari isikupärastada, lisades sellele juurde riietusesemeid, aksessuaare ja muid vidinaid. Loodud avatare saab mängija kasutada tuhandetel erinevatel platvormidel ning saitidel, võimaldades mängijatel kogeda virtuaalmaailma reaalsemalt ja ühtlasi ka personaalsemalt. Ready Player Me platvorm on väga populaarne ning kaasas eelmise aasta B seeria rahastuse raames 56 miljonit dollarit.

Koostöölepingud maailma suurnimedega

Meil on au, et Ready Player Me on meie klient. LEXTALi IT, IP ja andmekaitse tiim tegeles hiljuti suuremahulise projektiga, aidates Ready Player Me platvormil sõlmida koostöölepingud maailma suurnimedega nagu Warner Music Group, Universal Music Groupi alla kuuluva Bravado, Rovio Angry Birds, McLaren Racing ja ITV stuudio „The Voice“ tiimiga. Henri Ratnik, Rauno Kinkar ja Dan-Erik Roosve koostasid vajalikud lepingud ning aitasid neid läbirääkimiste osas.

Uute koostöösuhete tõttu on nüüdsest mängijatel võimalus osta avataride juurde uusi virtuaalseid esemeid, aksessuaare, skinne ja muud põnevat, mida need ettevõtted pakuvad. Näiteks Mclaren’i logoga virtuaalne t-särk, Angry Birds’i linnu avatar, Universal Music’u artisti logoga virtuaalne pusa, ja palju muud.

Koostöö nende tuntud brändidega on suunatud avataride personaalsuse edendamisele ning platvormide tulude kasvatamisele.

LEXTALi tiimi juhtis vandeadvokaat Henri Ratnik ning tiimi kuulusid lisaks vandeadvokaat ja partner Rauno Kinkar ning advokaat Dan-Erik Roosve.